Friday, October 06, 2006

Grattis Johan!



Jag väntar med stor spänning för att se vilka som kommer att ingå i nya laget. Heta tips säger att Carl Bildt kommer tillbaka som Utrikesminister. Andra heta tips är att Lars Leijonborg blir Utbildningsminister. Många har även spekulerat kring att Centerpartiets Maud Olofsson borde bli Näringsminister men resten är väldigt oklart.

Väldigt överaskad men samtidigt väldigt glad blev jag över att min goda vän Johan Forsell, ordförande i Moderata Ungdomsförbundet blev Stabschef i nya regeringen. Vi har haft väldigt roligt ihop jag och Johan. Lite kuriosa kring Johan är att han är väldigt förtjust i ketchup, hade en liten förälskelse i en gång i tiden Britney Spears och älskar Sylvester Stallones filmer. Men först och främst är Johan en oerhört duktig kommunikatör och en född ledare. Grattis Johan!

PS Jag är rätt stolt över att min blogg piskar johans i besöksantal DS

Läs Johans blogg>>> Klicka här

No comments: