Tuesday, October 10, 2006

Dj Gudfadern Bobby Malmlin på Candy.

I helgen var Bobby med på Candy. Någonting som inte händer varje dag. Händelsen förevigades snabbt av Candys fotografer och hamnade bland annat på DJ-bloggen. Sedan kom en mobilbild upp på gratistidningen PunktSE

Bobby kommenterar det hela i ett SMS till Dj Niko.

"Tja.. Det är gudfadern här !. Jo jag gjorde ett gästinhopp i går med alex M och tog en mix på candy room! Anses det då som om jag har spelat på candy och i såfall är det en merit? Mvh Bobby"



2 comments:

Anonymous said...

Smart idé att sammanfatta andras bloggar, för oss som inte har tid/lust att leta efter guldkornen. Däremot tycker jag att du skriver förbannat tråkigt och opersonligt - en kombination av sammanfattning och ett roligare språk skulle göra mig än mer angelägen att läsa din blogg.

Kenneth said...

Tack Ernst.. jag är mer personlig när jag har mer tid.. Just nu har jag inte det.. ;) Men kanske senare ikväll.