Thursday, May 18, 2006

Cafét, fotboll och uteserveringen...



Igår smyginvigde Café Opera sin uteservering med Champions Leage final mellan FC Barcelona och Arsenal och fullt ös på uteserveringen. Jag väntade mig verkligen inte att komma till Café Opera och se så många där redan 20:30 men det var verkligen fullt både inne och ute. Ute som DJ hittade man Andreas "Bucket" Backvall och inne varvades det mellan Don Tomaso och Alex Lewerentz som båda var ute på uteserveringen och lekte när dem inte spelade.

Jag kör en Viggo och bara räknar upp snabbt några som var där...
Oscar Durling, John Kjellström, Tobias Hallin, Max Lönner, Sam, Henrik Ohlsson, Emmi Honkasalo, Linda Djurberg, Rasmus Dorsch, Henrik Landin, Dagens Medias Erik U:son Dahlström, Glifes Ville Ericson, Daniel K Österberg, Carl-Johan Dyrssen, Stureplans fotografen Emilia Pavlovski, Philip Wadenius, Sturepan.se Jessica Isaksson, Stureplan.se fotoansvarige Karina Ljungdal, Emma Gremo, Sussi Öhlander, Erica Stålnacke, Caroline Genmar, Sofia Andersson, Natti Ponsbach, Amir Amor, Jesper Sahlén, Paul Tilly, U-clothings Fabio Danho och Peter Lindståhl, racingföraren Alex Storkenfedt, Richard Darville och många fler. Mest roligt var det att träffa Linda "lillasyster" Djurberg som varit i London senaste månaden.


6 comments:

Anonymous said...

vad gör Linda nu förtiden?

Anonymous said...

Hon har modellat en del och jobbat som värdinna tror jag.

Anonymous said...

var hittar man lindas modell bilder?

Anonymous said...

Fråga henne.. jag vet faktiskt inte.

Anonymous said...

ge mig hennes nr! :)

Anonymous said...

Det tror jag inte att jag kan ge ut tyvärr.. ;)

Linda ska tydligen vara med i nästa nummer av engelska FHM och jag skulle tippa på att du kommer att se henne i Moore inom kort också.