Friday, May 26, 2006

Veckans utmärkelser...

Veckans...
Beach2006mage: Andrea Lukic
Vimmelpose: E-type och Amir Amor
Törstigaste kille: Magnus Tholén
Skruvade lockar: Annika Grinder
T-shirt: Magnus Tholén med guldamex
Vinterpäls: Robsons kompis
Musikaliskamaestro: Eddy Cabrera
Troppanbränna: Vladimir Schenke
Coolaste ljusbild: Tomas Zhou från Cafét
Somrigaste kille: Oscar Durling
Snart mest saknade: Michelle Gutt som reser till Kreta över sommaren
Back from prison: Anton Granlund
Mest hyllade nattklubbschef: Oscar Durling som borde starta fanklubb där Andrea kan vara ordförande
Mest kärleksspridande, tacksamhetsutdelande, positiva eftersnacksblogg: Andrea Lukic på Piccaboo

4 comments:

Anonymous said...

Hej Kenneth! Jag har fölt din blogg nu i några månader, och jag tycker du verkar vara en trevlig prick. Jag undrar om vi kan gå på dejt? Om du är intresserad, kan du väl höra av dig här på kommentardelen?

Anonymous said...

Tack för frågan, jag är verkligen smickrad men jag tror att jag måste tyvärr avstå. :)

Anonymous said...

varför avstår du???? feg??

Anonymous said...

Skicka en bild, och en motivering till varför jag ska gå på dejt med dig till kennethvasquezz@gmail.com och så får vi se om du vinner priset. ;)