Tuesday, May 09, 2006

Strandbryggan på en söndag is da shit!

I söndags när allt hopp var ute att någonsin hitta min mobil gick jag ut till Strandbryggan som nya Tvillingarnas numera heter med Emma och Sussie för att dränka mina sorger i solsken och en god lunch. Strandbryggan ser i stort sett ut som gamla Tvillingarnas förrutom att det finns nya soffor med sköna färgglada kuddar och en ny liten brygga som man kan sitta på och dricka öl. Peder är det första bekanta ansiktet man träffar på vid baren. Nu vet jag varför man inte kan hitta Peder runt Svampen längre. Han hänger på Strandbryggan.

Den vi egentligen skulle träffa var Max Lönner och hans extremt söta flickvän Emma. De sitter och sörplar i sig färgglada drinkar lapar sol och ser ursöta ut ihop. Max har ett nytt projekt på gång som heter Selected Space. Räkna med att ni kommer att se mer om sajten och tidningen inom kort.

Det slutade med en snabb lunch med glass som efterrätt på Djurgården. Det är mycket svalare och trevligare att sitta vid vattnet och titta på båtarna som glider förbi än att sitta mitt i stan.


1 comment:

Anonymous said...

den har han ju hållit på med längeeee