Tuesday, May 09, 2006

Mobilen är tillbaka!

Tydligen hade Steven fått med sig den på något underligt sätt.. fråga mig inte hur eller varför. Telefonen är i varje fall återfunnen, men nu måste jag vänta tills nya simkortet kommer. Jag spärrade nämligen telefonen när jag trodde att den var borttappad. Igår får jag ett samtal från Patrik. Steven har din mobil! Va? Hur? Varför? Ja ja... det är bara att ringa till Steven och fråga. Jag får inget vettigt svar. Den fanns tydligen i hans påse som fanns i bilen när vi åkte till Djursholm i lördags natt. Hur den hamnat där är ett mysterium men jag bryr mig inte. Huvudsaken att jag får tillbaka min telefon.

Det är bara att ta sig till Stevens kontor i Ropsten för att få tag i telefonen. När det är gjort sitter jag med en urladdad telefon som dessutom har ett spärrat simkort i och min gamla Sony Ericsson T610 med ett kontantkort som fortfarande ser fräsch ut... men som jag hade glömt bort brusar något.

Telefonen är tillbaka! Hurra!



No comments: