Wednesday, September 27, 2006

Dagens skämt..

Göran Persson var ute och åkte i den skånska landsbygden. Plötsligt sprang en gris upp framför bilen och chauffören hade inte en chans utan körde på grisen som dog på fläcken. Göran sa åt chauffören att gå upp till bondgården och berätta vad som hänt.

En timme senare kom chauffören tillbaka med kläderna i oordning, rökande en cigarr och med en vinpava i ena handen. Vad hände, frågade Göran. Jo; bonden gav mig vinaren, hans fru, cigarren och sedan fick jag ha otroligt skön sex med deras 20-åriga dotter. Herre gud, vad har du sagt åt dem, sa Göran? Jo jag sa bara: ”Jag är Göran Perssons chaufför och jag har haft ihjäl svinet”!

5 comments:

Anonymous said...

Hahaha, detta gjorde min dag!

Anonymous said...

att du, som ska vara seriös bloggare och "ansikte utåt" för moderaterna - skämtar på denna nivå visar just vilken idiot du är och med vilken professionalism du är politiker. Väldigt opassande.

Anonymous said...

Omoget och oproffessionellt...

Anonymous said...

Oj vad omoget, på riktigt.

Kenneth said...

Vad roligt att skämt om Göran Persson upprör vissa läsare...

Det är mitt sätt att skrämma bort sossar från min blogg. ;)