Friday, September 01, 2006

Vad äter Don Tomso egentligen en vanlig dag?

I av hans senaste blogginlägg skriver Don Tomaso...

Jag har fått många mail med frågan vad jag äter & hur jag tränar.

En vanlig dags måltider kan se ut så här.

Ex.

8.00 Kaffe och cig.

10.00 1 burk Cola.

12.00 Lunch. Gräddigaste pastan på menyn

15.00 Princesstårta och kaffe

17.00 Kaffe och cig

19.00 Middag. Biff å bea

21.30 Är jag hungrig igen äter jag två till tre chipspåsar

24.00 Innan jag går och lägger mig brukar magen kurra petar jag i mig en halvliter Ben&Jerry's Cherry Garcia?

Äter ganska mycket och ofta men jag tränar och rör mig väldigt lite så jag antar att allt försvinner då jag är aktiv. Promenerar minst en timme i månaden. Tränar ogärna styrketräning kanske två gånger om året. Löptränar i vanliga fall minst fyra dagar om året. Sen är jag ganska stöddig av mig själv så det bränner en del. Jag bryr mig inte om att vara perfekt bara att jag ska må fysiskt bra.

Yeah right - jag bryr mig inte om att vara perfekt...

NU vet ni gott folk. Det är sånt man måste äta för att bli en framgångsrik DJ. För att inte tala om alla Fishermans shots ;)

Don Tomasos inlägg var en direkt reaktion till Marie Plosjös inlägg om vad hon äter under en dag. Hon är något nyttigare än Don Tomaso men han är bättre på spela House.

Läs om Marie Plosjös matvanor>>> Maries blogg på Sthlmsfinest
Läs Don Tomasos blogg>>> Don Tomasos blogg

No comments: