Saturday, September 30, 2006

Nu börjar Stureplan.se ta företagsinvigningar...

Bland fredagens bilder på Stureplan.se kunde man hitta Sign On på Kungsgatan. Är det en ny klubb? Är det en modevisning? En kändisfest kanske? Nja.. det är enligt deras hemsida...

Sign On erbjuder administrativt stöd i form av information, dokument och mallar över Internet som säkerställer kvalitén och sparar tid för våra kunder.

Sign On ska vara den ledande leverantören av administrativa stöd över Internet. Företaget ska stå för nytänkande och innovation.

Jag blev så nyfiken vad det var för någonting att jag var tvungen att söka på sidan eftersom jag aldrig hört talas om "Sign On". Jag trodde att det skulle vara nåt spännande. Det var det inte. Peter Lindståhl vad där och det ligger hyffsat nära Stureplan. Då antar jag att det kvalificerar för att vara med på Stureplan.se

No comments: