Thursday, September 14, 2006

Idag blir det debatt x 3


Idag ska jag delta i tre olika debatter. 2 som jag själv ska vara huvudperson på och en som jag ska vara åskådare på. Det börjar med debatt 09:00-12:00 i Upplands Väsby kort paus för lunch och sedan en ny debatt 14:00-16:00 på Värmdö Gymnasium. 20:00 är det incheckning på tv4 för att åskådare på partiledareutfrågningen. Alltså, mellan 16:00-20:00 är jag lite ledig men då tänker jag äta middag på Mocco och sen besöka ett par valstugor och peppa de duktiga voluntärer som står där.

Nu är det bara 3 dygn och 12 timmar tills vallokalerna stänger och jag ska se till att jag på måndag kan vara stolt över att jag var med och gjorde allt jag kunde. Mätningarna visar att detta blir en rysare utan motstycke, och därför är de sista dygnen helt avgörande om vi ska få en borgerlig regering.

Det är jätte viktigt att vi pratar med vänner, bär knapp och sist men inte minst ser till att rösta! Gör det redan idag! Varje samtal räknas, varje liten insats spelar roll... vi har vinsten i sikte men det gäller att alla gör sin insats!

PS Missa inte kvällens partiledardebatt på tv4 klockan 20-22.
PS Surfa in på www.moderat.se och gör en insats.

2 comments:

Anonymous said...

Kör hårt Kenneth! Hoppas Sverige får utdelning för ditt slit. Go Reinfeldt!

Anonymous said...

Var precis uppe och förtidsröstade. Alla tre gick till moderaterna. Hoppas du blir lite gladare nu. Tjao