Monday, September 11, 2006

I nästa nummer av Moore

Ser vi nya modellen Andrea Myrander.

8 comments:

Anonymous said...

gääääääääääsp just another silicon valley chic...

Anonymous said...

åh va synd, hon va en jag sett på vimmel och verkligen tyckt vart så söt! va tråkigt att hon inte kunde vara lite speciell och behålla kläderna på :(

Anonymous said...

Tar dom aldrig slut, de här Elita/Natascha typerna?
Verkar finnas hur många som helst. Varför inte en tjej med personlighet nån gång.
Och varför ser man aldrig Elita nuförtiden bland vimmlet?
Nån som vet?

Anonymous said...

gör nåt kenny, vilken inskränkthet din läsekrets besitter!

Anonymous said...

För att elita åker runt på barturnéer i typ haparandra, lidköping, åmål och såna småstads hålor.. där springer hon runt och förnedrar sig bland öldrickande, perversa, gubbiga bönder och skaffar sig sin inkomst. congrats!

Kenneth said...

Alex: Äsch... plast kan ha sina fördelar. ;)

Yenny: Varför behålla kläderna på om man kan visa sig vacker även utan. Se det för vad det är. Vackra bilder på vackra varelser.

Anonymous: Elita jobbar mycket och har inte alltid tid att hänga på Stureplan varje helg. Tjejer som Elita och Natascha växer fram i Sverige som ett av landets största naturtillgångar... även om de inte alltid är naturliga. ;)

V: Jag håller med dig V. Det verkar inte som alla mina läsare har förstått att Moore är en oerhört underhållande och fascinerande tidskrift. Vackra bilder och roliga artiklar.

Yenny Nu tycker jag att du är hård. Elita är i varje fall inte en porrstjärna som Jenna Jamesson som du råkar beundra så hårt. Jag förstår inte varför du ska vara så dömmande mot just Sveriges Glamourmodeller.

Anonymous said...

jag har aldrig någonstans påstått att jag "beundrar" jenna jameson. jag tycker hon är riktigt jäkla snygg, inge mer än så.. Fast jag tycker elita är riktigt snygg också för den delen!

Anonymous said...

Om Elita säljer sej till småstadshålor borde hon väl vara intresserad av att se lite kultiverade människor på Stureplan som omväxling. Men hon syns aldrig där numera, förut såg man henne 2-4 nätter i veckan.
Tja, alla måste vi jobba för att tjäna lite kosing, de finns värre än det hon valt.