Monday, September 25, 2006

En vecka fylld av roliga aktiviteter...

Som det ser ut nu blir den här veckan fylld med roliga events och händelser.

Måndag..
hem och vila inför veckan. Ladda med mycket vatten för att rena kroppen efter helgen och komma i form inför veckan.

Tisdag...
Smygläsning utav Pause på Art of Living. Det är lagom ansträngande början på veckan.


Onsdag...
Då ska världsartisterna i Swedish House Maffia, Steve Angello, Axwell och Sebastian Ingrosso spela på Solidaritet. Jag känner mig redan som ett ett barn på julafton som räknar minuterna tills klockan ska slå tolv och grabbarna börjar spela. Samma kväll har däremot även Café Opera invigning av deras nya "The Black Bar". Låter onekligen spännande det med. Tydligen ska Nordin & Krona husera där framöver.


Torsdag...
Då är det vila från festande men desto mer shopping och mingel i Birger Jarls Passagen. Jag skippar nog efterfesten på Sture tror jag.



Fredag..
Ja. Då är det helg igen. Då måste man såklart hälsa på Monica och ElinSture och ge de en kram och så börjar Discopatrullen som tar sina ronder och se att allt går rätt till på stans olika nattklubbar. Men innan dess börjar kvällen helt omvänt på White Room där SVT har en releasefest för nya TV-serien Entourage.

Lördag...
OM det finns energi kvar från veckan och fredagen kan det blir en ny patrull med kanske middag innan. Men det återstår att se om kroppen i allmänhet och levern i synnerlighet klarar av en sån trevlig vecka veckoplanering

2 comments:

Anonymous said...

Entourage är inte direkt en ny serie.. den har varit väldigt happening i usa läänge nu.

Anonymous said...

Jag kommer att nypa dig i ryggen på smygläsningen. Sedan kommer jag att tvinga dig att fixa biljetter till Entourage-festen. Jag säger inte vem jag är, den märker du imorrn när jag nyper dig. ha!