Tuesday, September 26, 2006

Jessica och Emilia hämnas på Schulman....

Såg nyss att Emilia och Jessica beskriver hur ett typiskt inlägg på Alex blogg kan se ut. Sjukt roligt!

Tänkte försöka hinna med ett dagboksinlägg (Ja för det här är en dagbok, ingen blogg. Bloggar skrivs bara av människor som inte är extraordinära och jag är i högsta grad extraordinär ) innan jag springer iväg på en superexklusiv lunch med Gry Forssell på Sturehof. Vi ska nog prata om mig, mitt liv, min tvkarriär och mitt skrivande. Sen kanske jag tar nån bild på henne också, så att jag kan lägga upp den här i bloggen. Det är ganska praktiskt för mig att fotografera alla kända människor som jag träffar, annars skulle jag få kramp i fingrarna av all namedropping.

Ikväll ska jag och brorsan åka till Örkelljunga för När och Fjärran, tv-programmet ni vet. På tv4. Tv-kanalen ni vet. Där jag jobbar. Men nu ska jag skynda mig så att inte Gry (Forssell. Från tv ni vet.) får vänta.


No comments: