Friday, September 22, 2006

Swedish House Maffia lirar på Solidaritet på onsdag..


Nästa vecka sägs det att Steve Angello, Sebastian Ingrosso och Axwell ska lira tillsammans på Solidaritet i en unik kväll i Stockholm. Dessa tre DJs ingår i det som kallas för The Swedish House Maffia och är mina absoluta favoriter. För mig kommer onsdag bli en religiös upplevelse. Räkna med att det blir en för alla houseälskare oförglömlig kväll.

Än så länge har inte så många detaljer läckt fram men jag räknar med att Sthlmsfinest.com gör en djupdykande intervju i början på nästa vecka.

5 comments:

Anonymous said...

Fy fan vad grymt!!! Kommer garanterat bli ett jävla sväng!

Anonymous said...

jag tror det blir tråkigt


;)

Anonymous said...

Tack för din fina gratulation idag. Du är nu på min gästlista för onsdag..

Kram Isabel Adrian

Isabel Adrian said...

Tack för din fina gratulation idag. Du är nu på min gästlista för onsdag..

Kram Isabel Adrian

Anonymous said...

Jag längtar som faaen!
Förövrigt så är angello felstavat i flyern...