Friday, April 14, 2006

Bingo gifter sig i Las Vegas...

Andréa Lukic på Piccaboo.com var först med att släppa nyheten om att Bingo hade gift sig. Jag har inte hunnit se det förrän nu. Festdagar gör att man tappar lite grepp om "världshändelser" känner det som. Bingo som är i USA för att gå på fest hos Playboygrundaren Hugh Heffners 80årkalas åkte till Vegas och gifte sig med den vackra göteborskan Angelika Bremert, känd från Big Brother och Moore omslag.

Jag kan ärligt säga att Angelika är en otroligt gullig och rar tjej. En vild partyprinsessa när hon är ute men en snäll och rar tjej när man är med henne själv. Jag träffade Angelika för tre år sen i Göteborg när jag var på ett turné med Näringslivets Eurofakta och hon brukade komma upp till sthlm och hälsa på med jämna mellanrum efter det.

Lycka till Bingo! Du har hittat en riktigt go tjej.

6 comments:

Anonymous said...

Jag håller med om det du skrev om Angy. Hon är störtskön och för en gångs skull tror jag att det kommer hålla längre än 2 år för Bingos del. Han har hittat sin guldgruva, frågan är bara om han kan förvalta den.
PS. Jag satt på kontoret igår fram till 00.30 och är hemskt ledsen att jag ej kom förbi. Kände mig bara så omotiverad efter allt jobb, så mitt sociala jag hade tyvärr försvunnit någonstans.
Love, Andy

Anonymous said...

Tja Kenneth! Hittade av en tillfällighet hit. Så du sysslar med PR nu? Var?

/Tora

Anonymous said...

SSU Tora?

Tora Hansjons said...

Kanske inte riktigt är så jag skulle presentera mig, men...

Anonymous said...

He he he ok.. :)

Jag mår fin fint.. maila mig privat istället på kenneth.vasquez [@] bredband.net så lovar jag att berätta allt. ;)

Anonymous said...

ursäkta? är det normalt att gifta sig efter att varit tillsammans i en månad? du kan inte men allvar människa, tar du det där på allvar? om några veckor kommer angelica stå och hångla med nån annan i nått hörn av white room.. haha, sorry men verkligheten.