Wednesday, April 05, 2006

Mocco, lillasyster och stekiga nallar...














Jag var på favoritfiket Mocco igår och träffade Linda Djurberg som är nysshemkommen från London. Jag har saknat henne jätte mycket! Linda är som en lillasyster för mig. En sjukt läcker och porrig sådan men likväl en lillasyster. Hon kallar mig för "Storebror" och jag kallar henne för "lillasyster". Linda lärde jag känna nere på Gotland under v 29 sommaren 2004 på en efterfest som slutade på Tofta badstrand klockan 07:00 med Dhani och Novel. Vi hamnade där och åt frukost och däckade till slut efter att ha varit uppe hela natten och festat. Sen dess har vi hållt ihop.

Linda har varit ute och rest en del.. bott en sväng i Göteborg och så nu nyligen London. Ett tag bodde jag och Linda ihop och det var en intressant upplevelse. Linda är inte blyg av sig och gick ofta runt halvnaken i lägenheten och du kan tänka dig hur det är. Vi brukade vara uppe hela natten och spela TP tills vi somnade utmattade.

Lillasyster har i varje fall skaffat sig en ny stekig mobil som knappt har kommit ut i affärerna än. Det är den nya SonyEricsson w950i.
Jag fick känna lite på den nya telefonen som har 4 gig flashminne, pekskärm och webläsare! FYRA GIG MINNE! Det är som en Ipod Nano! Den verkar vara fulladdad med allt! Lillasyster är så stekig.

Vi ska träffas uppe hemma hos henne ikväll och gå på FHM grejen på Sture ihop. Jag ska hjälpa henne med vad hon ska ha på sig. Linda ska tydligen vara med i FHM i London också... Hon är trots allt riktigt läcker, om man får säga sånt om sin lilla syster. ;)

Efter att Linda var tvungen att gå satt jag med Sofie Lindholm och Emma S och pratade om deras plåtning. De hade gjort någon grej åt Slitz och plåtats för en "hur man raggar på krogen" reportage. Det var plåtning på East och sen hemma hos Andreas Lind i hans säng. Jag ser fram emot att se bilderna. Tobbe med T kom förbi och jag höll honom sällskap medans han tog en Ceasar sallad. Tobbe sliter hårt och lyckas både på jobbet, krogen och i gymet. Han är grym helt enkelt.

No comments: