Tuesday, April 04, 2006

Replik till Alex senaste utspel...

Nu när jag har fått ett svar på mitt senaste inlägg från Alex kommer även ett litet replik på hans senaste svar....

1. När Alex skriver sitt första inlägg får han det att låta att jag har ett nyhetsbrev och att han fått mail samma dag som jag regelbundet skickar ut mail. NU gräver han fram ett mail från 13 mars då jag för första och enda gången skrev ett mail. Faktum är att jag återupptog min blog efter en lång tids vila och skickade ut ett mail just för att berätta att jag ändrat inriktning på den, återigen till några utvalda få. Bloggen ändrades från att vara politiskt inriktad till att vara mer nöjesinriktad även om jag fortsätter att ge sossarna en känga så ofta jag kan.

2. Alex "case" som han beskriver det är allt annat än solklar. Hans bevisföring skulle tom få Silbersky att rodna. Med en så svag bevisförning skulle jag i så fall kunna åtala Alex till det mesta. Luddiga och tolkningsbara påståenden, halvsanningar och andrahandsinformation blir det ingen case på. Det blir ingen jurist av Alex den saken är säker. ;)

3. Jag är glad och nöjd nu när jag vet att Alex läser min blogg och jag tror att vi båda kan fortsätta blogga om andra saker. Eftersom det var länge sen jag deltog i en debatt känns det roligt att jag fått ordhuggas lite mot Alex. Det har varit oerhört underhållande och jag har nu fått blodad tand och skickat ett mail till mina MUFvänner om att jag gärna vill ställa upp på debatter i valet. Denna gång mot sossar i en skola. Det känns som att det ger mer för Sveriges framtid än hurvida Alex eller jag har flest bloggbesökare. ;)


No comments: