Monday, April 03, 2006

Vågar du anta min utmaning Alex?

Alex Lewerentz skriver en kommentar till mitt inlägg "Veckans bloggsammandrag v 14" där jag skrev...

Helgens blogg var kanske inget bästa marknadsföring för Sturegatan 10 men det är inte så många som läser bloggen/ar ändå.

Hans svar blir då..

"Inte så många som läser min blogg"? Nu svamlar du Kenneth... jag och många andra vet att det är din våta dröm att ha lika många och trogna läsare som jag har på min. Vi kan ju säga såhär... Hade alla som läser min blogg varit på Loge i helgen hade vi i alla fall haft fullt! hahaha...

Därför utmanar jag nu Alex till att registrera sin blogg på Bloggtoppen.se där han kan visa objektivt och offentligt vem som har flest läsare och om jag verkligen behöver ha våta drömmar om hans läsare. Med tanke på att det var så tomt på Loge i fredags verkar det som att ytterst få av hans läsare antog hans uppmaning att komma. ;)

No comments: