Friday, April 14, 2006

Torsdagsmys på stan med Mishi..

Igår mötte jag upp Michelle och var hennes personal shopper för en dag. Jag fick ge tummen upp eller tummen ner åt henns klädval. Det var ganska enkelt eftersom Mishi har väldigt bra klädsmak, älskar att shoppa och har kroppen som gör att toppar alltid ser bra ut. För henne är shopping ren och skär njutning som hon själv beskriver som bättre än sex. Hon är rolig hon. Det var länge sen vi hann prata och bara umgås. Hon har haft fullt upp med att jobba på bilmässan åt Volkswagen senaste tiden och innan det var det Vasaloppet.

Som kille brukar man inte gilla att följa med på shoppingrundor med tjejer men jag gillar det. Det är avslappnat och kul att få en egen liten modevisning och få tycka till om klädval. Dessutom får man en liten promenad och en stund att prata om allt.

Dagens köp: En läcker gul top från Zara som hon skulle ha på kvällens drink
Dagens spion: Lindapinda som spanade in mig och messar "Jag ser dig med en donna"
Dagens dryck: Färskpressad apelsinjuice på Tures som avslutning på shoppingrundan.

No comments: