Thursday, April 06, 2006

Mitt i veckan bloggsvep...

Mono är en väldigt snygg blogg som en kille som heter Björn Olsson har. Jag hittade den mest av en slump och fann några underhållande kommentarer om Peder, Henrik Lundström, Daniel Nyhlén, Tito Frez och Jesper Salén. Tydligen så finns det en forumtråd om Peder som är 29 sidor lång.

Gurkbasurken eller Gustav Gellin som han egentligen heter har tydligen varit på Spybar 16 ggr av 19 möjliga senaste månaden. Det låter nästan som han är lika trogen Spybar som jag är på White Room. Tur att WR bara är öppet 2 ggr i veckan.

Jessica klagar på andras försvar när hennes egna mot att hon är har sålt sin objektivitet mot lite gratis juice har hon inte bemöt annat än halvlamt. Jag måste ha träffat rätt och nu så försöker hon svamla bort det. Annars berättar hon om att Viktor BK blev bestulen på sin jacka igår.

Emilia skriver långa novelltexter varje dag utan styckindelning. Massiva texter som är oftast oerhört underhållande men det ibland kan bli lite röriga och svårgenomträngliga. Texterna verkar växa och bli längre för varje inlägg. Hon ligger snart i klass med Alex Lewerentz inlägg. Man får reda på att hon har nog jordens mest förstående pojkvän ibland. Hon kommer tydligen ofta hem full och oanmäld. Igår var hon tydligen på Laroy och firade att Henrik Landin fyllde år. Tydligen är Oscar bortrest och på semester för första gången på ca 3 år.

Marie Plosjö blev tydligen putt på mig efter min kommentar i senaste bloggsammanfattning. Jag skrev att hennes låt troligtvis inte skulle spelas på White Room. Jag fick därför två olika remix på hennes låt på MSN som svängde mycket bättre och var bättre lämpade nattklubbsmiljö än den första. Inte nog med det. Hon tog med sig låtarna på FHMfesten igår och fick låten spelad! Grattis Marie! Nu behöver jag inte äta upp mina ord helt. Det gällde trots allt Alle och White Room. Men en liten seger för Marie var det! Jag tycker fortfarande att Marie är Skånes sötaste tös och en prinsessa med båda fötterna på jorden men hon har en bit kvar till Britney Spears. :P

Isabel Adrian har googlat på sitt namn och hittat en hel del spekulationer om sig själv och hennes vänner. Inte alltid så trevliga saker skrivs. Jag tycker i varje fall att Isabel är en cool tjej med en ännu coolare vovve! ;)

Discoprinsessan Lottiz var ute på patrull på FHM festen med Konstapeln. Det dracks dåligt med discosaft men var tydligen skoj ändå. Lottiz efterlyser Gunnar och verkar tro att det är dyrt med Silicon. Att sälja all silicon på Sture igår hade nog bara räckt till en sportbil kanske. Discolottiz är annars en galen partytjej. Henne ska man hålla ögonen öppen för. Hon dyker upp när man minst anar det med partypatrullen.

Elina lyssnar på Kent och hyllar Nicole Richie. Annars bjuder hon inte på några stora avslöjanden denna vecka.

Daniel J filosoferar kring vad de ska göra med Daniel Nyhléns affisch nu när den tas ner och döper Viktor BK till Viktor Boll Kalle. Varför han gör det framgår inte riktigt. Men BK kan stå för det... Har ni några fler kreativa förslag på vad det kan stå för?

Linda har fått kondomer så att det räcker två livstider. Speciellt med tanke på att Linda är oskuld och spar sig till när vi ska gifta oss. ;)

Pavel har köpt en ny digitalkamera och äter fiskpinnar i Uppsala.

Alex Lewerentz har legat lågt sen vi grävde ner stridsyxan. Men man han skriver inte varje dag. Det brukar dröja ett par dagar mellan inläggen. Men när de väl kommer brukar det bli giftiga kängor till höger och vänster eller positiva rapporter från hans spelningar. Men efter att jag "avslöjade" Jessicas juicemutor fick jag t.o.m. en "Jag älskar dig" på MSN. Så ni ska inte tro att vi är ovänner. :)


Natasha K har även hon börjat blogga och var på FHMfesten igår. Hon hade en minst sagt blöt och spännande kväll med den mystiska fröken J. Det var blött, porrigt och skandalöst. Om vi bara hade haft en kamera och förevigat det hela. :)

Viktor BK skriver allt mesigare inlägg sen han bara lunchar och fikar med "leckan ligan" Jag ser fram emot lite giftigare inlägg med fantasifulla liknelser och elaka kommentarer. Med tanke på att gänget bara skvallrar på dagen borde det finnas mer intressanta saker att skriva om. Vi vill ha mer variation i smeknamnen också! Man måste få läsa andras bloggar att få reda på att han blivit av med jackan
Skärpning Viktor! ;)

Agneta Jakas är en gammal vän har skaffat blogg.

No comments: